Minggu, 08 November 2015

Beberapa Kebaikan Berkuasa Menggunakan Teknik EFT Tapping

Beberapa Kebaikan Berkuasa Menggunakan Teknik EFT Tapping

Mahu mengosongkan tersumbat emosi dengan mudah dan menjadi emofree? Ramai orang menggambarkan EFT sebagai satu penemuan yang amat besar dan keajaiban moden. Dan mereka mempunyai alasan yang baik: ia berfungsi.

EFT menoreh ialah modaliti penyembuhan semula jadi yang ringkas dan berkuasa yang hanya kira-kira sesiapa sahaja boleh digunakan untuk melepaskan emosi yang menyakitkan yang menghalang mereka daripada mencari kebahagiaan dan kejayaan. Dengan mengetik pada tempat-tempat tertentu di kepala dan bahagian atas badan, perkara yang menakjubkan yang berlaku setiap hari dalam beribu-ribu nyawa. Oleh itu, semakin ramai individu, serta profesional kesihatan sama-sama menggunakan teknik ini berkuasa.

Beberapa Manfaat Menggunakan EFT Menjadi Emofree

1. EFT menoreh adalah mudah untuk belajar, dengan rekod keputusan yang menakjubkan. Proses ini adalah lembut dan amat berkesan. Pengguna EFT paling boleh melepaskan emosi merisaukan seperti ketakutan, kebimbangan, kemarahan, dan tekanan agak cepat. Selalunya, mereka hanya perlu satu permohonan atau beberapa hari atau minggu menoreh berbanding dengan bulan atau tahun terapi tradisional.

2. EFT menoreh adalah fleksibel. Salah satu perkara yang anda akan menghargai yang paling adalah serba boleh EFT ini. Apabila anda telah menguasai proses ini, ia adalah hampir seperti mempunyai kuasa-kuasa besar. Anda akan mempunyai alat yang boleh anda gunakan dengan hampir sebarang cabaran.

Sebagai contoh, jika anda akan mesyuarat penting atau temuduga dan berasa cemas atau takut, anda boleh hanya duduk di dalam kereta atau itik anda dengan cepat ke dalam bilik air yang terdekat dan melakukan EFT menoreh.

3. Ia adalah satu pendekatan yang menyeluruh tidak invasif. Teknik EFT menangani keseluruhan sistem anda.

Apakah ini bermakna? Penyembuhan benar menangani setiap aspek kehidupan anda. Ia menganggap semua bahagian anda dan menangani punca masalah ini, bukan hanya melegakan gejala.

Apa-apa gangguan emosi juga mempunyai, rohani, dan kadang-kadang komponen fizikal mental. Pendekatan holistik membersihkan tersumbat dalam semua kawasan-kawasan ini dan ini adalah apa yang berlaku dengan EFT menoreh.

4. emofree Menjadi dikatakan bebas risiko! EFT tidak melibatkan penggunaan jarum, bahan kimia, atau mana-mana prosedur pembedahan invasif.

Gary Craig memperkenalkan EFT pada tahun 1995 dan mencipta emofree istilah. Beliau melaporkan di dalam bukunya Manual Latihan EFT bahawa kaedah ini tidak mempunyai kesan sampingan yang ketara. Beliau tiba di kesimpulan ini, selepas menggunakan kaedah selama enam tahun bekerja dengan beratus-ratus orang. Proses ini umumnya hanya melibatkan mengetuk siri pendek mata pada muka dan batang tubuh atas.

5. Kebanyakan individu mengalami kelegaan sebahagian atau keseluruhan dari jenis-jenis emosi:

- Semua jenis ketakutan dan fobia

- Kemarahan dan kekecewaan

- Pemikiran negatif

- Kenangan Sakit dan isu-isu kanak-kanak dalaman

- Tidak syak sendiri

- Tekanan dan kebimbangan

Rasa bersalah, kesedihan, kekeliruan dan hanya kira-kira apa-apa emosi lain dibayangkan, termasuk yang yucky, menjijikkan dan secara amnya mengerikan perasaan anda tidak dapat mencari nama untuk

EFT menoreh boleh membantu anda untuk menjadi emofree dan bergerak dengan pantas di jalan anda untuk berjaya dengan melepaskan semua jenis halangan. Dan jika anda seorang holistik profesional, anda mungkin akan mendapati, kerana orang lain begitu banyak mempunyai, yang EFT boleh berkeras dengan keberkesanan anda.

Jika anda menumpukan serendah lima belas minit sehari untuk kaedah ini, hidup anda boleh meningkatkan dengan cara yang tidak dapat dibayangkan. Adakah anda mahu untuk mengalami kebebasan emosi benar? Kemudian mengawal hidup anda, dan cuba Teknik EFT.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar