Minggu, 08 November 2015

Boleh alkali terion Air Bantuan Fight Sakit kronik Naturally?

Boleh alkali terion Air Bantuan Fight Sakit kronik Naturally?

Air terion alkali adalah yang paling sihat yang boleh anda minum. Melalui pengionan, ia mengambil ciri-ciri tenaga yang bermanfaat dalam membantu anda hidrat dan menyahtoksik, dua perkara yang paling penting badan anda perlu lakukan pada setiap hari. Tubuh manusia, sama seperti badan-badan lain dalam alam semula jadi, direka untuk menyembuhkan diri mereka sendiri. Semua yang diperlukan adalah peralatan yang betul. Anda boleh melawan sakit kronik secara semula jadi apabila anda memahami apa yang menyebabkan ia di tempat pertama dan kemudian membuat beberapa perubahan kecil.

Pada kelahiran badan anda memiliki keseimbangan asid alkali yang betul, dan ia tinggal cara itu selama kira-kira tahun pertama atau lebih sebelum ia mula membuat anjakan ke arah yang lain. Selepas terdedah kepada pencemaran, bahan kimia, makanan yang diproses, minuman manis, dan lain-lain, badan anda mula beralih ke arah keadaan yang lebih berasid. Ia adalah kerana semua bahan-bahan, termasuk udara yang anda bernafas, dimetabolismakan dan secara amnya hasilnya adalah asid. Diet dan gaya hidup menentukan keseimbangan badan anda serta kemungkinan anda mendapat penyakit dan kesakitan. Jika anda rajin dan mengurangkan tekanan dalam hidup anda, menukar diet anda untuk 80% makanan beralkali dan minum air terion alkali, anda boleh mula untuk menjadikan baki anda kembali sekitar di mana ia lebih beralkali. Apabila anda mencapai matlamat ini, badan anda mempunyai alat yang sangat bermanfaat untuk membantu anda melawan sakit kronik secara semula jadi.

Panjang umur, kehidupan yang panjang mengalami kesihatan yang sangat baik dan daya hidup, mengelakkan penyakit dan sakit kronik boleh dilakukan dengan meningkatkan diet dan mendapatkan keseimbangan badan yang betul. Minum air terion alkali boleh membantu anda mencapai matlamat ini. Sebab bahan ini sahaja begitu bermanfaat adalah kerana ph alkali air itu sendiri, hakikat bahawa ia adalah antioksidan yang banyak cecair dan gugusan molekul air yang lebih kecil daripada perairan lain supaya badan anda adalah lebih mampu untuk menyerap. Ini membolehkan untuk penghidratan yang lebih baik, dan badan terhidrat mampu menyahtoksik lebih mudah. Kealkalian, penghidratan dan detoksifikasi membantu untuk mengimbangi badan anda dan membantu ia berfungsi dengan cara yang yang sepatutnya. Apabila badan anda seimbang dan berfungsi dengan baik, anda mungkin mengalami ketidakselesaan kurang dan peluang anda untuk melawan sakit kronik secara semula jadi dengan ketara bertambah baik.

Anda perlu minum separuh daripada berat badan anda dalam auns air setiap hari. Jadi misalnya, jika anda mempunyai berat £ 150, anda perlu minum 75 auns minimum air setiap hari. Walau bagaimanapun, untuk hasil yang terbaik adalah disyorkan anda minum sehingga satu auns per paun berat badan. Oleh kerana air adalah satu unsur yang penting dalam mendapatkan dan mengekalkan kesihatan, anda perlu minum yang terbaik yang boleh didapati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar