Minggu, 08 November 2015

Cara Berkesan Tetapi Mudah Untuk Mencapai Six Pack Abs Di Rumah

Cara Berkesan Tetapi Mudah Untuk Mencapai Six Pack Abs Di Rumah

Satu cara yang baik untuk mengurangkan berat badan dan mendapatkan enam pek abs adalah dengan memukul gym. Tetapi ada beberapa orang di luar sana yang tidak mempunyai masa untuk pergi ke gym, jadi apa yang mengenai mereka? Adakah ini bermakna bahawa orang-orang yang tidak pergi ke gym tidak boleh rock abs keras? Jika anda mencari six pack abs di rumah kemudian menyemak senaman ini mudah.

Adalah sukar untuk mendapatkan six pack abs terutamanya jika anda mempunyai perut membonjol. Masa dan usaha yang diperlukan untuk pertama membakar lemak tambahan dan membangunkan otot perut boleh menjadi banyak orang hanya kalah kerana kecewa.

Ia tidak akan membantu jika anda terus gaung diri anda dengan makanan ringan dan makanan yang buruk lain yang sangat mabuk dengan lemak. Mengubahsuai diet anda adalah penting dalam mendapatkan perut mendatar serta meningkatkan aktiviti fizikal yang dilakukan.

Terdapat beberapa cara bagaimana untuk mendapatkan six pack abs puasa di rumah. Perkara yang menarik mengenai senaman ini adalah bahawa mereka adalah sangat mudah. Anda tidak perlu apa-apa peralatan gimnasium atau mengambil banyak ruang untuk melakukan senaman perut.

Ini adalah sesuai untuk individu yang tidak mempunyai masa untuk berlatih di gimnasium, atau bagi mereka yang hanya malu sekitar orang lain.

Crunches

Semua orang tahu apa crunches dan bagaimana untuk melakukannya. Ini mungkin senaman abs yang paling popular hari ini. Ia juga mudah untuk dilakukan.

Anda hanya perlu berbaring di belakang anda dengan lutut bengkok dan kaki ditanam dengan kukuh di atas tanah. Dengan tangan di belakang kepala anda, anda akan menarik batang tubuh anda ke hadapan, tanpa menarik leher anda. Anda kemudiannya akan membawa bahu anda kembali ke lantai. Kemudian mengulangi usul itu.

10 ulangan setiap kali anda melakukan crunches harus cukup untuk membangunkan usus anda.

Basikal crunches senaman / basikal

Banyak orang menganggap ini sebagai latihan abs yang paling berkesan kerana ia mensasarkan enam pek dan otot pinggang. Mereka juga akan mengesyorkan bahawa jika anda hanya mempunyai satu senaman yang perlu dilakukan, ini adalah ia.

Apa yang anda perlu lakukan adalah berbaring dan meletakkan tangan anda di belakang kepala anda. Angkat kaki dan bahu anda dari lantai dan kemudian mula melakukan gerakan mengayuh di mana siku kanan mesti memenuhi lutut kiri dan sebaliknya. Adakah 15 ulangan ini.

Menimbulkan Kaki

Kenaikan kaki boleh menjadi sedikit cabaran untuk orang lain, tetapi ia pasti merasakan yang baik untuk dilakukan. Hanya mendapatkan ke bawah di belakang anda di atas lantai dan letakkan tangan anda di bawah bahagian belakang anda. Perlahan-lahan mengangkat kedua-dua kaki anda sehingga mereka beberapa inci di atas lantai dan kemudian yang lebih rendah ke bawah. Anda boleh ganti meningkatkan setiap rangkaian tersebut.

Plank

Latihan isometrik adalah sempurna untuk menstabilkan teras anda. Ini akan membolehkan anda untuk mendapatkan enam pek cepat kerana otot-otot perut anda akan membangun. Ini akan memberi tumpuan kepada otot abdomen dalam dan boleh dilakukan hampir di mana sahaja.

Anda hanya menyokong badan anda dengan hanya menggunakan siku anda. Kaki anda perlu bersama-sama dan mesti berdiri di atas tiptoes. Cuba dan tahan set ini sehingga anda tidak boleh tahan lagi. Kemudian, anda akan mula merasakan sensasi membakar di abs anda yang bermakna ia bekerja.

Senaman ini perlu membantu mengajar anda bagaimana untuk mendapatkan six pack abs puasa di rumah. Bergaul ini dengan makanan yang betul dan anda pasti akan mempunyai perut rata abs anda telah cari.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar