Minggu, 08 November 2015

Sarapin - Penyelesaian Asli untuk akut dan Sakit Kronik Tanpa Kesan Sampingan Berbahaya

Sarapin - Penyelesaian Asli untuk akut dan Sakit Kronik Tanpa Kesan Sampingan Berbahaya

Sarapin adalah penyelesaian berair yang diekstrak daripada tumbuhan periuk kera (Sarracenia purpurea), yang telah digunakan dengan jayanya sebagai ubat biologi seawal 1930-an. Penyelesaian ini adalah terutamanya digunakan sebagai rawatan untuk sakit otot, sakit saraf dan sendi. Ia menyediakan bantuan yang berkesan sakit, bengkak dan keradangan. Keberkesanan ekstrak tumbuhan periuk kera ini telah diketahui datang dari keupayaan untuk memulakan penyembuhan badan sendiri semula jadi. Dan kerana ia adalah satu penyelesaian semula jadi, ia tidak menyebabkan kesan sampingan yang serius, menjadikan ia satu alternatif terbaik untuk kortison.

Sarapin digunakan untuk merawat otot dan sakit saraf, serta sakit sendi. Ini alternatif semula jadi boleh membantu dalam menyediakan melegakan kesakitan untuk beberapa keadaan termasuk sakit sciatic, sakit pinggang, sakit pinggang, sakit belakang pertengahan, sakit belakang atas, sakit antara tulang rusuk, sakit leher, dan sakit ke bawah lengan. Ia juga berfungsi untuk keadaan yang lain yang boleh dirawat dengan kortison.

Sarapin berhenti isyarat sakit saraf tulang belakang tanpa menjejaskan fungsi saraf lain atau fungsi motor. Dalam kajian yang lebih awal, ianya dinyatakan mempunyai kesan pada saraf deria, melegakan kesakitan saraf tanpa perubahan dalam sensasi kulit, dan tidak mempunyai kuasa apabila saraf motor. Dalam ujian ketoksikan, ia telah didapati tidak berbahaya dan tidak ada tanda-tanda pembekuan tisu atau sklerosis.

Apakah Sarapin selamat digunakan? Sudah tentu, ia adalah! Ramai yang tidak lagi mendengar perubatan alternatif ini kerana kekurangan keuntungan dan pemasaran. Walau bagaimanapun, ia diiktiraf oleh FDA dan AMA dan ia memerlukan preskripsi untuk rawatan yang memerlukan suntikan. Yang paling penting, ia tidak mempunyai kesan sampingan yang diketahui.

Menggunakan Sarapin mempunyai lebih kelebihan berbanding lain-lain ubat konvensional. Ia sering berbanding kortison kerana terdapat beberapa penyakit bahawa kedua-dua ubat-ubatan boleh digunakan sebagai rawatan. Kedua-dua mereka diiktiraf oleh FDA dan AMA dan kedua-duanya memerlukan preskripsi. Kortison, bagaimanapun, hanya boleh digunakan apabila kaedah lain dan ubat-ubatan kurang toksik tidak bekerja, kerana ia mempunyai kesan sampingan yang boleh membahayakan orang yang akan mengambilnya.

Sarapin adalah lebih selamat untuk digunakan berbanding kortison kerana ia adalah produk semulajadi. Ia berfungsi dengan berkesan tanpa menyebabkan kesan sampingan yang serius seperti kortison tidak. Sebagai bahan semulajadi, ia tidak mengandungi bahan toksik dan tidak berkumpul di dalam mana-mana bahagian badan seperti hati. Badan anda bahan kumuhan tanpa hati memprosesnya. Ia juga tidak mempunyai kesan buruk kepada tisu, sehingga memungkinkan untuk mentadbir beberapa kali dalam tempoh yang singkat untuk mendapatkan melegakan kesakitan maksimum.

Tidak ada keperluan untuk mengalami kesan sampingan yang berbahaya kortison mengetahui bahawa ada penyelesaian alternatif untuk itu. Mujurlah terdapat doktor yang sedar Sarapin dan telah berjaya menggunakannya dalam merawat sakit kronik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar